2012. április 13., péntek

Varázslatos TAPÉTA - Gyerekszobába tervezve!

Gyerekkorom egyik élénken fennmaradt emléke az első gyerekszoba tapétánk. Nem volt valami ütős, meg nagyon kedves se. 
Volt viszont házgyári, panelba tervezett vidámnak szánt egyen darab. 

A legjobban csomagolópapír színnel jellemezhető alapra kicsi, 1cm körüli narancssárga négyzetek, fehér háromszögek és zöld körök voltak nyomtatva szép laza rendezettségben. 

Onnantól, hogy óvodába jártam, tudtam, hogy ez a tapéta jelképezi a falra hányt finomfőzeléket. A borsós sztorinak semmi értelmét nem láttam, emiatt. 
Ennek szellemében imádtam sutyiban mindenféle amőbákat rajzolni rá, a kis zöldségek véletlenszerűnek tűnő bekarikázásával. Golyóstollal. Is. Aztán rajzoltam már minden mást is. Jó dolognak tűnt.


Ha már akkor lettek volna ilyen tapéták, lehet, hogy a főzelék megmenekül.
Azt mondom, ez a tapéta igenis hiánypótló.  Jó hogy van.  Lesz aki nem találja elég gyerekesnek, ebben biztos vagyok, magam sem raknám tele velük a gyerekszoba összes falát, de egy szabadon hagyott nagy felületet biztosan.










 




Tetszik?
Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben,  Twitteld

Meg még  +1ezni is lehet a gugliban! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...