2012. március 28., szerda

Otthon, vidéken - egy kis "slow life" hangulat, szénaszag nélkül ;-)

via
Amikor majd' nyolc éve újra vidékre költöztünk, még eléggé erősen városi csaj voltam, konkrétan fővárosi.  Ugyanakkor azt is éreztem, hogy valami kevésbé nyüzsgőre, zajosra és vibrálóra van szükségem. Azt hiszem, épp jókor léptem, mint azóta is sokszor.
Lakással kezdtük, kertes társasházban, aztán lassan megérett bennünk a saját kert iránti igény. A vidéki élet számtalan hangulata kiskorom óta bennem élt, nagyszülők, unokatestvérek, nyáriszüneti barátok - és minden, ami hozzájuk kötött. Nem volt nehéz döntés idejönni.

Rengeteg könyvem is volt a témában - egyrészt szakmai kíváncsiságból, másrészt lehet, hogy tudat alatt vágyódtam ide, csak nem mertem elengedni a régi dolgokat. Kis lépésenként is ugyanoda jutottam, jó volt ez így :-)

Szeretem ezt.
Hangulata van.
Illata van, madárhangja.

via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via

via
via



Tetszik? Kövess! Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben,  Twitteld!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...