2011. október 14., péntek

Velem forog a világ - avagy "lőttem" egy JULES széket

Régóta tervezem lecserélni a nagylány székét, valahogy semmi nem passzolt a filigrán kis asztalához, ezért elmaradt.



Most meg ráakadtam Jules-ra - fogalmam sincs, honnan a neve, nekem a 'VerneGyula' ;-) jutott eszembe elsőre, majd később Jamie Oliver kedvese.



Szóval, tetszett is meg nem is. Az ára sem volt vészes (12e. Ft), de mégsem győzött meg teljesen. Mígnem találtam egyet 12 EUR-ért. Na, ez meggyőzött. A gond csak az, hogy piros, a gyerekszobában az égvilágon semmi piros nincs. Mindegy, leütöttem.
Aztán az átvétel pillanatáig azon filóztam, mi a bánatot csináljak vele. Végül elhoztam.
Ma láttam neki, hamarosan megmutatom, mit hoztam ki belőle.

Amúgy kedvelt fazon, filmes berkekben is :-)

 
 



Via: Ikea., Ikeaspotters, Coolspotters, ToniaOlsenDesignBlog.

Ha tetszett amit láttál, olvastál, csatlakozz a Mokka Mekka Blog közösségéhez itt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...